A ködös albionban

A Terv: hét évnyi budapesti mérnöki munkát és kényelmes életünket hátrahagyva kiugrunk pár évre Londonba.

Friss topikok

  • csak T: Köszi a jókívánságokat, akárki is legyél:-). Egyelőre csak a joystickot rángatjuk a 20000 pontos... (2013.05.31. 16:22) Gyúrjunk...

Címkék

A lovagok, akik azt mondják Ni!

2013.05.14. 19:15 csak T

Szóval van itten olyan, hogy NI, ami nem más mint adó és TB szám együtt, ezt nem árt megígényelni, amennyiben az ember itt szeretne dolgozni és élni.

A processz úgy működik, hogy fel kell hívni egy számot, amit meg is tettem, majd egy-két adat megadása után behívnak egy személyes elbeszélgetésre, ami tegnap lett volna esedékes. Kissé kalandosan, de oda értünk időben. Nagy áhítattal léptem be a terembe érezvén azt, hogy hamarosan én is azon emberek közé tartozhatok, akik úgy mondják ki a NI-t, hogy már van NI-jük.

Aztán jött a hidegzuhanyag, kiderült másnap kell mennem, azaz ma, és tök más időpontra. Nem értem, hogy érthettem félre ennyire, pedig kétszer vissza is kérdeztem, szerintem valamit összekevertek. No, sebaj, ma mentem megint, behívás, 5 percnyi várakozás után már meg is kaphattam az esélyt arra, hogy negyed órában bebizonyítsam a interjúztató hölgynek, hogy méltó vagyok az NI-re, és igen, azt hiszem bevette:-), legalábbis elküldi az iratokat Skóciába, ahol feldolgozzák, elvileg jóváhagyják és 2-4 hét múlva megkapom az értesítést. De ez a szám csak virtuálisan létezik, nem lesz kártya formátumban, semmi, lebeg majd az éterben. hozzákötve a személyimhez, ennyi. Köszönöm burokrácia, azt hiszem jó barátságban leszünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kodosalbionban.blog.hu/api/trackback/id/tr985300410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása